Opdrachtgevers

Opdrachtgevers:

Erasmus Universiteit Rotterdam – marketing, recruitment en admissions voor de Erasmus School of Social and behavioural Sciences – de Baak management centrum vno-ncw – Conceptontwikkeling, marketingadvies, programmamanagement | Van Dalsum & Schouten – marketingadvies | KPMG Knowledge Advisory Services – personal branding directeur | IPAN – directeur | New Venture – marketingcoach jonge ondernemers | Schouten & Nelissen – marketingplan ISES International Schouten & Nelissen Groep – marketingdirecteur a.i. | Masterclass Academy – interim marketeer | Eiffel – product development Eiffel Interim Management, Eiffel@ducation, Eiffel Projects, ontwikkeling corporate site en actiesite werkenbijeiffel.nl | Nuon –product manager netwerken Nuon Netwerk Services | ROC Midden-Nederland – teamleider communicatie GDC, change management, advies | UWV – manager klantcommunicatieadviseurs, communicatieadvies project Wet Dwangsom | HMHC – communicatieplan vereniging | ROC Midden-Nederland – portfolio management, communicatie veranderprogramma | Stratix – begeleiding bij externe communicatie | Maastricht Aachen Airport – ontwikkelen en uitvoeren van marketingplan Businesspark AviationValley | Van Haarst Coaching – communicatieplan.

Referenties en cv: zie 

Eigenschappen die goed bij me horen: luisteren, doorzettingsvermogen, flexibel, betrouwbaar, verantwoordelijk, zelfstarter. Denken en dan doen is wat m’n opa me vroeger leerde en dat pas ik nog dagelijks toe.

In het denken maak ik gebruik van diverse management- en marketingmodellen. Zij geven het overzicht en maken het visueel. Een plan is bij mij het liefst kort, krachtig en visueel. De OGSM-methode spreekt me dus zeer aan. Denkwijzen die ik omarm zijn Internal branding, Concepting en Whole Brain Dominance. Boeken die ik gebruik in mijn werk zijn het Strategieboek, Eckhart’s notes, het werk van Paul Postma, Goos Geursen, Kotler, Jim Collins, Event Driven Marketing en de Onmisbaarheidsfactor. Ik ben trots dat ik twee boeken heb geschreven, een coproductie over Intern ondernemen en een uitgebreide marketingcase voor het studieboek Marketingplanning van de bekende Belgische marketeer Pol Vanaerde.